Дисни е възнамерявал "Фантазия" да бъде поредица и всяка година да има ново издание. Планът му бил да заменя някои от частите с нова, така че за зрителите винаги да има нещо ново. От януари до август 1941 г., били направен груб сториборд за "Валкириите" от Рихард Вагнер, "Лебедеът от Туонела" от Ян Сибелиус, "Покана за танц" от Карл Мария фон Вебер, и "Полетът на бръмбара" от Николай Римски-Корсаков, по-късно влиза в "Време за мелодии" (1948 г.). Първоначалният финансов провал на "Фантазия" и Втората световна война слагат край на тези планове.
Анимацията за една от тези части била напълно готова - тази по "Лунна светлина" от Бергамска сюита на Клод Дебюси. Твърди се, че е изрязана от първоначалната версия на "Фантазия" и оставена за по.нататък заради дължината си. Някои от кадрите са включени в "Музикалната кутийка" (1946). Оригиналната лента еоткрита и възстановена през 1992 г., заедно с оригиналния саундтрак на Филаделфийската филхармония. можете да я видите във "Фантазия" от 2000 г.
Анимацията за една от тези части била напълно готова - тази по "Лунна светлина" от Бергамска сюита на Клод Дебюси. Твърди се, че е изрязана от първоначалната версия на "Фантазия" и оставена за по.нататък заради дължината си. Някои от кадрите са включени в "Музикалната кутийка" (1946). Оригиналната лента еоткрита и възстановена през 1992 г., заедно с оригиналния саундтрак на Филаделфийската филхармония. можете да я видите във "Фантазия" от 2000 г.
Ако става дума за жерави, аз много повече харесвам този на Юрий Норштейн от "Жерав и чапла". Но не мога да отрека, че всеки аниматор има какво да научи и от дисниевите жерави. Дори на моменти сладникави, с прекалено реалистичен декор, аз лично се възхищавам на ръчно направените атмосферни ефекти - въздействат ми повече, отколкото в много "компютърно генерирани симулации". Защо?
Няма коментари:
Публикуване на коментар